FeelGo kyselee puolestasi missä tahansa ja mitä tahansa. Esimerkkejä käyttötapauksista:

1. Osto- tai tapahtumapaikalla tehtävät asiakaspalautekyselyt

FeelGo kysyy asiakkaasi mielipiteen ja sinä näet tulokset reaaliaikaisesti missä tahansa oletkin. FeelGo kertoo mitä asiakkaasi ajattelevat valikoimasta, palvelusta, viihtyvyydestä jne. Sinä päätät mitä FeelGo kysyy. Kysymyksiä voit vaihtaa itse todella helposti silloin kun se sinulle sopii.

Menetkö messuille? Ota FeelGo mukaan ja kerää sekä palautteet että yhteystiedot varmaan talteen – helposti!

2. Työtyytyväisyyden mittaaminen

Tiedätkö mikä työntekijääsi pännii? Entä mistä hän on kiitollinen? Kysytkö? Mittaatko työtyytyväisyyttä? FeelGo mittaa ja raportoi tulokset. Näet heti, jos jossain hiertää tai kuinka sitoutuneita työntekijäsi ovat juuri kerrottuun strategiaan. Sinulla on todennäköisesti paljonkin kysyttävää mutta vastauksia on vaikea saada ilman helppoa järjestelmää – varsinkin tuotannon puolelta. Nyt se onnistuu!

3. Koulutatko? Valmennatko?

Entä jos kysyisit heti valmennussession jälkeen ovatko valmennettavasti saaneet sen mitä olettivat? Mitä jäi käteen? Kuinka onnistuit? Saat arvokasta tietoa heti valmennuksen jälkeen sillä kaikki on vielä tuoreessa muistissa!

Jos kysyisitkin kesken valmennuksen? Onko kaikki ymmärretty? Pitäisikö johonkin paneutua enemmän vai onko asia jo liiankin tuttu kuulijajoukolle?

4. Hyötyisitkö kanta-asiakkaista?

Hyötyisitkö kanta-asiakkaista? Anna FeelGon kerätä kanta-asiakasrekisteri tavalla, joka on helppo sinulle ja miellyttävä asiakkaallesi. FeelGo kerää asiakkaasi yhteystiedot tyylikkäästi. Lisäksi voit halutessasi kysäistä samalla asiakaspalautetta.

5. Messu- tai tapahtumajärjestäjä

Vuokraa asiakkaillesi FeelGo –piste tuottamaan mahtavaa lisäarvoa! FeelGo kysyy messuvieraiden mielipiteet, kerää asiakasrekisterin, arpoo palkintoja tai esittelee tuotteita. Sekä asiakas että asiakkaan asiakas tykkää!

6. Markkinointiväline

FeelGo markkinoi mielellään tuotteitasi ja palveluitasi silloin kun et käytä sitä kyselyissä.

7. Jotain muuta? Miten Sinä hyötyisit FeelGosta?

Kerro meille